torstai 12. helmikuuta 2015

!!!

"Ei saa puhua! Ei ketään kiinnosta! Älä valita!"

Blogin ylläpitäminen tuntuu vaikeelta. Mun on vaikea muistaa mistä oon jo kirjottanut ja minkä kirjoittamista oon vaan ajatellut. Yritän parhaani mukaan valita aiheen mistä mä haluisin kirjoittaa ja samalla yritän miettiä, että millasta tekstiä lukijat haluis lukea. 
Joka kerta kun sain hyvän alun uudelle postaukselle, joku mun pään sisällä suuttui. Se joku huusi mun pään sisällä, että en saisi avautua liikaa, etten saa puhua mieltäpainavista asioista ja että kirjoitan tappavan tylsää tekstiä. Joten nyt en saa tän enempää itsestäni irti.. Yritän kuitenkin pitää blogin ajan tasalla ja kertoa jos jotain mullistavaa tapahtuu.

ps. Viimeisen oikeudenkäynnin päivämäärä on tullut ja se on vasta kesäkuun alussa.. Viisi kuukautta pitää vielä odottaa, se on pitkä aika väsyneelle ja jo pitkään odottaneelle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti