tiistai 1. heinäkuuta 2014

Heikko, ällöttävä, valehtelija..

Heräsin aamulla ysiltä ja menin heti pesemään, kuivaamaan ja trimmaamaan mun koiran. Oon hirmu tyytyväinen lopputulokseen! Se alkaa näyttää jo ihan aikuiselta villakoiralta:)
Leivoin aamupäivällä siskon kaa pullaa, se oli tosi hauskaa. Mulla meni muutaman kerran hermo ohjeiden kanssa mut rauhotuin nopeesti. Saatiinkin muutama pellillinen korvapuusteja tehtyä, nam!
Tänään illalla meen sen festarikaverin luo. Valehtelin äitille et meen kaverin synttäreille. Mua inhottaa se kuinka helposti mä pystyn huijaamaan sitä.. Se luottaa muhun vaikka en oo sen luottamuksen arvonen. Oon heikko, ällöttävä.
Kello on 0:05 ja tulin just kotiin. Oon ihan väsynyt. Muhun sattuu. En osaa sanoo ei. Ja vaikka yritinkin ja se kyllä huomas sen.. Silti jatko kovempaa.. Huomenna otan terän käteen ja viillän. Syvälle. Lupaan sen.

1 kommentti:

  1. Mulla on sama etten pysty kertomaan äidilleni asioita mutta isälle pystyn. Sen jälkeen kun jouduin hyväksikäytön kohteeksi niin tuntuu kuin voisin vain turvautua isän hoiviin

    VastaaPoista