perjantai 4. heinäkuuta 2014

-

En oikeen tiiä mistä kirjottaisin. On jotenkin epätodellinen olo. Tuntuu kuin olisi pienessä horroksessa kokoajan. Väsynys voi johtua myös eilisestä Viron reissusta. Oli ihan kiva käydä siellä pitkästä aikaa. Mua ahdistaa ja väsyttää niin paljon et meni sekin reissu kahvilassa istuessa kun muut juoksi kaupoissa.. Mielessä pyöri myös keskiviikkona tullut puhelu, jossa kerrottiin että ensimmäinen oikeudenkäynti on marraskuun lopulla.. Siihen on ikuisuus!!! En odota tätä mitenkään innolla. Mua pelottaa, pelottaa ihan helvetisti. Mitä mun pitää sanoa? Mitä jos alan itkee tai pyörryn? Tietysti mä puhun noista kysymyksistä mun asianajajan kanssa mut kyllä se silti jännittää..
Tähän päivään ei varmaan mahdu mitään hirveen erityistä. Nään pitkästä aikaa mun tukihenkilöä ja haen koiran hoidosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti