lauantai 26. heinäkuuta 2014

Oon huono lapsi.

"Mä teen kaikkeni, että mä saisin suojeltua teitä, mun lapsia, kaikelta pahalta"
"Mä oon huolissani susta, koko perhe on huolissaan susta"
-Äiti

Eilisen tapaiset rankat päivät saavat mut vihaamaan itteeni. Mun perhe puhuu mulle kokoajan kuinka paljon ne rakastaa ja haluu suojella mua. Ne haluu tietää jos mulla on paha olla. Ne haluu tehä kaikkensa, että mulla ois hyvä olla. Ne haluu ja toivoo, että mä pystyisin puhuu mun pahan olon pois.
Mä en pysty kertomaan mun pahasta olosta kellekkään. Mä en pysty jakamaan mun päässä liikkuvia juttuja kenenkään kanssa. Mä en haluu kuormittaa mun perheen taakkaa kertomalla mikä mulla on hätänä. Pelkään ja säikähdän omia ajatuksiani niin paljon et en tiiä miten kukaan muukaan pystyis käsittelee niitä.

1 kommentti:

  1. Jos luet blogeja niin tässä olisi mun blogi luettavaksi. Kirjoitan harrastuksistani ja mielipiteistä
    http://oonamykkanen.blogspot.fi/

    VastaaPoista