lauantai 22. marraskuuta 2014

lumipallo pään sisällä.

Itsemurha-ajatukset ja ajatukset viiltelystä pyörii mun päässä niinkuin iso lumipallo, ne tunkeutuu hetkiin joissa teen jotain kivaa mistä tykkään, ne sekottaa mun ajatukset jos yritän keskittyä ja ne estää mua tekemästä asioita mitä ennen tein mielelläni.
Moni ammattilainen sanoo, että oikeudenkäyntien jälkeen olo helpottaa ja on helpompi keskittyä tuleviin kivoihin juttuihin kun ei enää tarvitse ajatella tulevia oikeudenkäyntejä.. Musta huonoina hetkinä tuntuu, että mä en jaksa enkä pysty odottaa niin pitkään, sillä mä en edes tiedä millon viimeinen oikeudenkäynti on.. Ajatukset itsemurhasta ja viiltelystä leviää kokoajan mun pään sisällä.  Ikävät ajatukset vaatii kokoajan enemmän aikaa vuorokaudesta, mun energiasta ja jaksamisesta. Mä pelkään, että kohta tulee se hetki, jolloin mä lopetan taistelun ja yrittämisen.. 
Mä pelkään, että mä luovutan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti