maanantai 16. helmikuuta 2015

hyvis ja pahis

EI EN HALUA.
ÄLÄ PUHU MULLE NOIN.
MITÄ SÄ SELITÄT.
PAINU VITTUUN.
LOPETA.
OOT ÄLLÖTTÄVÄ.
HYI HITTO
VITUN PEDOFIILI
EN HALUU TÄTÄ
  

!

Mun mielen viisas ja hyvää haluava osa yrittää huutaa tukahdettuja huutoja pahiksen juttujen esteeksi. Hyvis haluaisi olla se joka saa laittaa sanat mun suuhun. Se haluaa että mä lopetan miehille puhumisen. Mielessäni elävä hyvis haluaa pelastaa mut. Nyt on kuitenkin jo liian myöhästä, sillä seksuaalisesta hyväksikäytöstä haaveileva paha osa on jo liian innoissaan. Paha osa saa mut naputtamaan miehille viestejä ja kertomaan kuinka mä haluan niitä ja kuinka ihanilta niiden jutut kuulostaa, vaikka totuus on jotain ihan muuta. Mä haluaisin lopettaa, mut en tiedä miten. Paha osa on liian vahva, en osaa sanoa sille ei.



JOO.
KUULOSTAA HYVÄLTÄ. 
IHANAA.
HALUAN.
TÄYDELLISTÄ
AH



:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti