tiistai 17. maaliskuuta 2015

sun is shining and everybody is smiling

KESÄ KESÄ KESÄLOMA
Se on nyt kaikkien huulilla..

Keväiset ja aurinkoiset säät saa ihmiset odottamaan kesälomaa kahta kauheammin.
Esimerkiksi mun koulukavereille kesäloma tarkoittaa vapautta, iloa, ystäviä ja ennen kaikkea peruskoulun päättymistä. Tytöt ostelee uusia kevätvaatteita ja esittelee niitä luokassa toisilleen. Tuntuu että kaikilla on jotain hyvää sanottavaa kesän tulemisesta. Kukaan ei valita siitepölyallergiakauden alkamisesta tai pölyävistä teistä, sillä nehän ovat kevään ja kesän ensimmäisiä merkkejä. 
Jos multa kysyttäis, ja tässä tarkoitan lähinnä pääni sisällä käytävää keskustelua, niin mä sanoisin että en odota kesälomaa innolla. Mulle kesäloman ajattelusta tulee mieleen kesäloman alussa oleva viimeinen oikeudenkäynti, eikä sen ajattelu ja pyörittely päässä tunnu mukavalta.. Tappaja tuntuu nauttivan mun kärsimisestä. 
Keväiset säät on saanu mun pään ihan sekaisin. Oon kokoajan puuhaamassa jotain ja sitten kun en jaksa enää tehdä mitään niin iskee hirveä ahdistus ja halu viillellä.. Musta tuntuu että siihen Tappaja pyrkii.. Ensin jaksan olla iloinen ja ehkä jopa liian pirteä. Pikkuhiljaa hymy katoaa kasvoilta ja keskittyminen vaikeutuu. Kun oon ihan väsynyt niin mieli valuu liian helposti omaan maailmaan, joka on täynnä takaumia ja pelkoja tulevasta. Joskus tipahdettuani omaan maailmaani tunnen tyytyväisyyden tunnetta joka ei tunnu omalta. Uskon, että tunne tyytyväisyydestä kuuluu Tappajalle, sillä se on tyytyväinen sillon kun muhun sattuu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti