perjantai 3. huhtikuuta 2015

oon ällöttävä




Muistan, kuinka parkkeerasit autosi hienon kerrostalon alaoven eteen ja kerroit meidän olevan perillä. Noustiin autosta ja mentiin kerrostalon alaovesta sisään ja astuttiin hissiin.
Olin tulossa sinun luokse ensimmäistä kertaa ja olin aika hermostunut. Jännitykseeni ei auttanut yhtään se, että hissi oli todella pieni, joten "jouduit" olemaan ihan minussa kiinni. Jos osasin yhtään tulkita ilmettäsi oikein, niin sinua ei haitannut yhtään kun jouduttiin olemaan ihan kiinni toisissamme.
En muista montako kerrosta noustiin ylös. Aika tuntui ikuisuudelta. Halusin pois, halusin omaa tilaa. Halusin vieraan miehen pois iholtani.. Vihdoin hissi oli noussut oikeaan kerrokseen ja päästiin pois hissistä. Kaivoit avaimesi taskustasi ja avasit minulle oven. Eteisessä riisuimme ulkovaatteet ja sitten astuimme asunnon puolelle.
Muistan, että olohuoneessa oli isot ikkunat ja asunto oli hillitysti sisustettu ja valoisa. Katseeni kiertäessä ympäri asuntoa tunsin kosketuksesi ensimmäistä kertaa 15-vuotiaalla ihollani. Halasit minua ja annoit kätesi kierrellä ympäri kehoani.
Tästä eteenpäin mulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa mitä tapahtui .. En ede tiedä haluanko tietää. Oon ällöttävä.

3 kommenttia: