maanantai 8. kesäkuuta 2015

Ensimmäinen ja viimeinen

En halua kuulla sun sanoja tai kehuja. En halua tuntea sun käsiä mun iholla. En halua että katsot mua noin. En halua olla täällä. En halua riisua vaatteitani. En halua katsoa itseäni makuuhuoneesi peilistä. En halua katsoa sinua silmiin.

En halua, että kenellekkään muulle tytölle käy näin. Minä ansaitsen tämän. Minua saa hyväksikäyttää.

Haluan kotiin.

Ja silti olen täällä. 

Yllä lukee ajatuksia, joita olen kokenut ensimmäisten hyväksikäyttöjen aikana. 


Huomenna on viimeinen oikeudenkäynti, jossa käsitellään mm. ensimmäistä kertaa kun minua hyväksikäytettiin. Se pelottaa mua tosi paljon. Joudun muistelemaan ja kertomaan kuuluvalla äänellä ensimmäisen hyväksikäyttöni yksityiskohdista hyväksikäyttäjäni istuessa sermin toisella puolella. 

Pitäkää mulle peukkuja..

1 kommentti: