tiistai 16. kesäkuuta 2015

Epätoivo

Laitan kuulokkeet korviin ja suljen silmät. Mulla on tosi paha olla. Yritän kuulokkeiden ja musiikin avulla päästä sisälle mun omaan mieleen ja maailmaan. Omaan maailmaan, jossa saan olla yksin. Omassa maailmassa ketään ei tarvitse miellyttää eikä kukaan ole pyytämässä tekemään jotain jonkun puolesta. Todellisessa maailmassa mä voin pahoin. En osaa sanoa ei. Mulla on vaikeuksia kestää todellista maailmaa ja todellista minää. Mä en kestä sitä, miten annan ihmisten kohdella mua.

Mulla ei oo koskaan ollu kauheen hyvä itsetunto ja oon aina ainakin jossain määrin ajatellu, et mun pitää miellyttää muita ihmisiä, vaikka se ei tuntuis omasta mielestä hyvältä. Niillä perusteluilla mä annoin niiden miehien hyväksikäyttää mua sillon pari vuotta sitten. Nyt tänä päivänä, en vieläkään osaa arvostaa itseäni, mutta tunnen että oon ehkä edistymässä siinä asiassa. Mä oon tänään miettiny tosi paljon, että miksi annoin ja annan ihmisten kohdella mua kun jotain roskaa? 
Miks mä en sano vastaan? 
Miksi annan ihmisten tehdä mulle pahaa? '
Mitä väärää mä oon tehnyt, jos ansaitsen tällasta kohtelua?

4 kommenttia:

  1. On todella paljon, että ymmärrät noiden kahden maailman välisen eron ja sen, että toisessa maailmassa voit pahoin ja siellä et osaa sanoa ei. Samoin myös on iso askel ehjääntymisen tiellä, että mietit, miksi siellä toisessa maailmassa annoit niiden käyttää hyväksesi. Olet nuori ja oivallat noin paljon, olet ihan hiton ylpeä susta! Olen itse 29v ja käyn vasta nyt näitä asioita läpi. Mua hyväksikäytettiin samaan aikaan kuin sua ikäni puolesta. Olet uskomattoman vahva selviytyjä, kun kysyt itseltäsi miksi annat ihmisten tehdä pahaa ja miksi annoit heidän kohdella kuin roskaa. Nyt tiedät, että niiden kahden maailman välillä on ero, ja nämä oivaltamalla sinä olet jo siellä toisessa maailmassa, paremmassa. Olet oikealla tiellä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoista <3 paljon voimia myös sinne <3!

      Poista
  2. Millasta musiikkia sä kuuntelet? Onks sulla jotain tiettyy bändiä tai albumia joka auttaa suo rauhottumaan? Tai jotain nusiikkityyliä? Yritän ettii ittelleni jotain musiikkia joka oikeesti auttais paremmin! Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon just kirjottamas seuraavaa postausta missä kerron millasta musiikkii kuuntelen :) kiitos!

      Poista