perjantai 13. marraskuuta 2015

Hyvä olla on hyvä olla

Tänään oli hyvä päivä, ja nyt mulla on hyvä olla:)
Koulussa meni kivasti, oli lyhyt päivä ja kaikki aineet oli mun lempiaineita, eli mm. äikkää ja kuvista. Koulun jälkeen menin salille ja sielläkin oli kivaa! Ostin salikortin vain naisille tarkoitetulle salille ja oon tykänny käydä siellä. Henkilökunta on mukavaa ja siellä on mukava tunnelma:)
Salin jälkeen ehdin olla kotona vaan 30min, kun piti lähteä ratsastustunnille. Ratsastustuntikin meni tosi hyvin ja nyt oon tyytyväisenä sängyssä ja valmiina menossa nukkumaan :)
Hmm. Näin pitkä postaustauko tuli sen takia, kun oon työstänyt yhtä blogitekstiä tosi pitkään.. kohta jo 2 viikkoa.. Yritän saada sen viikonlopun aikana julkastua.
Toivottavasti teillä kaikilla oli mukava viikko! Hyvää yötä:)


1 kommentti: