torstai 31. joulukuuta 2015

päivitystä..

Moi!

Mulle kuuluu aika hyvää! Oon joululomalla, ja tätä ihanuutta kestää vielä noin 1,5viikkoa. :) Loman aikana oon lähinnä vaan käynyt ratsastamassa, salilla ja ollut kotona. 
En tehnyt tänään, vuoden 2015 viimeisenä päivänä, mitään ihmeellistä. Kävin tallilla ja illan makasin sägyssä ja katoin Netflixiä. Vähän mua tietysti harmittaa, kun ei ollut ketään jonka kanssa juhlia.

Noniiin..

Terapia-asiasta..
Joululoman aikana en ole terapeuttini kanssa puhunut. Hän ja vanhempani ovat kuitenkin sopineet jonkinlaisen yhteistapaamisen terapeutin kanssa, johon osallistuvat minä, terapeutti ja mun vanhemmat. Kokous on ensiviikon maanantaina ja silloin tiedän varmasti enemmän tulevaisuudestani tämän terapeutin kanssa. Minkäänlaisia päätöksiä jatkosta hänen kanssaan en ole tehnyt.




Hyvää, onnellista ja rauhallista uutta vuotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti