perjantai 18. joulukuuta 2015

iloinen

Elämään on hyvä luoda tavotteita, sillä ne auttavat jaksamaan eteenpäin. 
Välillä on myös hyvä istua hetkeksi miettimään menneisyyttä ja sitä missä on ollut.

Pääsin vuosi sitten pois osastolta. Poispääsy oli iso asia, sillä osastojaksoni kesti noin 5kuukautta. Kotona elämä tuntui aluksi hieman oudolta, mutta samalta ihanalta. Olen iloinen, kun sain ja saan edelleen olla rakkaan perheeni kanssa.
Tänään mä olen ajatellut kulunutta vuotta, sen vaikeuksia ja iloja. Vaikka välillä on ollut vaikeaa ja tuntunut että ei jaksa, niin nyt mä olen ihan hiton ylpeä itsestäni ja siitä että mä olen selvinnyt kaikesta. Osaan ottaa elämästä ilon irti, hymyilen ja teen asioita joista tykkään. Olen selviytyjä.

3 kommenttia:

  1. Niin olet! Sinä todella olet selviytyjä! <3 On äärimmäisen hienoa, että tiedostat sen itse myös ja uskallat sanoa ääneen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 rauhallista, onnellista ja todella hyvää joulua sinulle <3

      Poista
    2. Kiitos samoin rauhaisaa ja hyvämielistä joulua sulle! <3

      Poista