tiistai 10. kesäkuuta 2014

"Suu kiinni ja kuole" se huutaa..

Sain rutiinin päiviini, ainakin viikon ajaks. Lensin tänään pohjois-suomeen hoitamaan lapsia. 1v ja 4v tytöt :) Ihan kivaa hommaa, ehkä tästä jotain rahaakin saa.. Mut tää on vaan hirmu raskasta, pakko vaan jaksaa tää viikko.
Tässä samassa pihassa asuu hoidettavien lapsien isoisä, noin 60-vuotias urheilullinen vitsiniekka. Vaikka olen ollut täällä vasta päivän, olen jo päässyt nauttimaan isoisän iloisista katseista ja hauskoista vitseistä.. Mutta olen myös joutunut kärsimään ja saanut ahdistuskohtauksia keskellä päivää isoisän järkyttävistä kommenteista. Mä oon varmasti ainut joka niitä kommentteja pitää ällöttävinä, mutta mä en vaan yksinkertaisesti kestä kuulla sellasta! Istuttiin parvekkeella isoisän ja vanhemman tytön kanssa, isoisä alkoi kertomaan kuinka hän oli nähnyt tytön puskapissalla saunan takana.. Ja miten tytöltä oli tullut paljon pissaa hänen pihalleen.. Mies vielä puhui aika kovalla ja karhealla vanhan miehen äänellä, se oli mulle liikaa.. Mä menin sen kommentin jälkeen ihan lukkoon, päässä vaan suhisi enkä halunnu uskoo et olin kuullu ihan oikein.. Mussa on jotain pahasti vialla..
Anteeksi kun en oikeen tiedä mistä muusta kirjoittaisin, kuin siitä miten en kestä muita ihmisiä.. Mietin myös sitä että kuka kestäis mua jos tietäis millanen oikeesti oon ja kuinka tuomitseva oon muita kohtaan.. "Sinä oot se jonka pitäis pitää suu kiinni ja kuolla." Se huutaa mun päässä.. Ja jälleen se on oikeessa.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti