tiistai 8. heinäkuuta 2014

Liian paljon kysymyksiä, liian vähän vastauksia.

En oo jaksanu kirjottaa vaikka paljon on tapahtunu ja paljon asioita on mielessä. Oon hirmu väsynyt kokoajan, nukun yöt tosi huonosti. Mielessä pyörii haastemieheltä tullut puhelu, meen oikeuteen marraskuun lopulla. Se on mun ensimmäinen oikeudenkäynti ja mua pelottaa ihan hirveesti. On niin paljon kysymyksiä mihin en tiiä vastausta. Mitä mun pitää sanoa? Mitä jos mua alkaa itkettää? Mitä jos mua aletaan syyttää jostain?.. Nään painajaisia joka yö.
Oikeudenkäyntejä on tulossa vielä myöhemmin enemmän. Kukaan ei tiedä millon.. Jossain vaiheessa mun pitäis suorittaa peruskoulukin loppuun. Mut enhän mä pysty ajattelee ees normaaleja juttuja ku mua pelottaa niin paljon.. Toivon et saisin kuulla ne oikeudenkäyntien ajankohdat pian ni ois ees yks kysymys vähemmän..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti