perjantai 15. elokuuta 2014

EMT

Mä ajattelen näin, ei kun enpäs ajattelekkaan kun mä ajattelen noin.. Tai no en nyt ehkä ihan niinkään.. En minä tiedä!!
Oudot ajatukset on pyöriny mun päässä jo tosi pitkään. Ne on mun omassa päässä ja mielessä, mut ne ei tunnu mun ajatuksilta. Järki käskee mua ajattelemaan ihan toisella tavalla kuin mieli, ja se häiritsee mun arkea aika paljon. Mun on vaikee päättää asioista tai vaikuttaa niihin kun en mä tiiä mitä mieltä mä oikeesti oon. Mun on tosi vaikee vastata esimerkiksi lääkäreiden kysymyksiin itsetuhoisista-ajatuksista kun sillä hetkellä päällimmäisin ja vahvin päättäjä sanoo mitä haluaa ja kun en mä tiiä mitä mun järki ja mieli ja ajatukset haluis et mä vastaan. En tiiä voiko joku noista mun päänsisäisistä päättäjistä suuttua mulle jos mä vastaankin väärin ja se vähän pelottaa mua.
Lisää ja toivottavasti selkeämpää kirjoitusta tulossa varmaan ensviikon puolella! Nyt mä lähen kotiin yökylään :)

1 kommentti:

  1. Hei!

    Minulla olisi ehdotus myös. Aloitin itse tänään tyttöjen talolla käymisen ja siellä on juuri väkivalta ja seksuaalirikoksia tunteva asiantuntija niin suosittelisin sinulle sitä. Siellä voi kertoa omasta kokemuksesta ja minä kerroin omasta tänään. Tämä siis sijaitsee helsingissä

    VastaaPoista