lauantai 1. marraskuuta 2014

19.

19päivää, 19yötä.. Ihan sama miten sen kirjottaa.. Jokaisella tavalla se kuulostaa ihan yhtä hirveeltä. 
En koskaan ajatellu, et mä pystyisin laskee päiviä ekaan oikeudenkäyntiin, et mä oisin elossa sinne asti.. Mut tässä mä oon ja lasken. Hah. Se saa mut kuulostamaan joltain sankarilta, jonka kaikki esteet on takana.. Enään pieni puristus edessä ja sit kaikki on ohi.. Ei, ei se niin mene.. Mulla on edessä 1,5kuukauden helvetti eikä mikään "pieni puristus"..
Totta kai mä oon tienny et oikeudenkäynnit on tulossa ja oon ajatellu niitä tosi paljon. Mut nyt, kun niihin pystyy laskemaan päiviä.. Se tuntuu epätodellista.. Se tuntuu ihan hirveeltä! Osa musta on jotenkin huojentunu, mut suurin osa musta on kauhuissaan. Suurin osa musta pelkää. En vaan vielä tiedä, että mitä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti