perjantai 14. marraskuuta 2014

heikko minä..



"Mitää ei tapahtunu"
- mies

Muutama kuukaus sitten mä ajattelin, että mä oon syypää tähän kaikkeen, mä oon vastuussa hyväkskäytöistä ja mun ois pitäny olla kertomatta kenellekkään...Mutta nyt, kun oon lukenu niiden miesten esitutkintapapereita ja nähny millasta paskaa ne puhuu musta ja väärentelee tapahtunutta.. Mä oon pikkuhiljaa alkanu tajuta, että aikuinen on vastuussa. Aikuinen ei sais tehdä lapselle niin.. Sen ajatteleminen ja tajuuminen saa mut tosi surulliseks.. Olinko mä oikeesti niin heikko, että joku ällöttävä pedofiili sai mut kieputettua oman sormensa ympäille?.. Ilmeisesti.. 

4 kommenttia:

  1. Pystyn samastumaan tunteeseesi ja suruun. Se on normaali, terve reaktio. Tapahtuneet ovat hyvin surullisia, ja niitä on oikeus surra. <3

    VastaaPoista
  2. Aikuinen on aina vastuussa. Ymmärrän surusi <3 Itsekin samankaltaista, ja samasta syystä kokenut.
    Kiitos, kun jaksat kirjoittaa tästä aiheesta.
    Minä en aikanaan jaksanut, eipä silloin olisi nettiäkään ollut.
    Voimia tuleviin koitoksiin. Voittajana sinä <3

    VastaaPoista