lauantai 19. syyskuuta 2015

En etene

hmm.. No sen verran oon päässy asioissa eteenpäin, että ilmotettiin äidin kanssa sille terapeutille jonka luona ehdin käydä kolme kertaa, että en jatka työskentelyä hänen kanssaa. Terapeutti vastasi niinkuin olin ajatellutkin.. Hän olisi halunnut tavata vielä kerran ja puhua minun kanssa miksi en halua jatkaa työskentelyä hänen kanssaa. Minä olin kuitenkin jo päättänyt, että en halua tavata häntä enään. Eli terapeutin etsintä jatkuu.. Olen maanantaina menossa tapaamaan uutta terapeuttiehdokasta. Saa nähdä mitä siitä tulee..

Tänään kirjoitan minua jo pitkään häirinneestä asiasta, etenemisestä.
Vanha terapeuttini pyörii mielessäni päivittäin, muistan hänet ihanana ja hyväsydämisenä ihmisenä. Ehdin olla hänen asiakkaana yli vuoden kunnes hän ilmoitti että ei jatka enää samalla työpaikalla, joka tarkoitti meidän terapiasuhteen loppumista.
Terapiasuhteemme loppui haikeilla mutta hyvillä mielin. Mutta nyt, kun minä etsin uutta terapeuttia, en voi olla ajattelematta vanhaa terapeuttiani. Totuin vanhan terapeuttini tapoihin olla, puhua ja tehdä ja nyt vertaan kaikkia uusia terapeuttiehdokkaita häneen. Tuntuu, että kukaan ei voi olla yhtä hyvä kuin hän. Kukaan ei voi ymmärtää minua niinkuin hän ymmärsi. En etene mihinkään, kun en osaa päästää menneestä irti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti