maanantai 28. syyskuuta 2015

päätös.

Viikko sitten, kun tulin tapaamasta terapeuttiehdokasta, päätin että en halua enää mennä terapiaan.
En halua terapiaa, en tarvitse sitä. Pärjään ihan hyvin ilman sitä, ja vaikka en pärjäisikään, niin ihan sama. Kukaan terapeutti ei voi olla yhtä hyvä kuin mun vanha terapeutti. Enkä mä halua alkaa käsittelemään mun asioitani jonkun uuden terapeutin kanssa.
Tällä mennään ainakin nyt. Ehkä mä vielä joskus hakeudun terapiaan, mutta en ainakaan nyt lähiaikoina.

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin pari päivää sitten. Luin koko blogisi alusta tähän asti ja samastuin joihinkin ajatuksiisi. Sain paljon motiivia aloittaa vihdoin kirjoittamaan omaa todellista blogiani missä kerron mun todellisesta mielialasta tän sun blogisi ansioista. Se kirjoittaminen helpottaa oloa. Mulla oli aikaisemmin ns "iloinen blogi" mihin kirjoitin vain epätodellisia asioita, mutta nyt mun ei tarttee valehdella. Kiitos sulle ♡ Selailen sun blogia joka päivä ja odotan uusia postauksia :3 Voimia♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että mun blogista on ollu sulle apua <3

      Poista